3 вересня 2015 року в приміщенні районного Будинку культури відбулися загальношкільні батьківські збори Таращанської ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Провела їх директор школи Л.Ф.Бурківська за участі заступника директора з навчально-виховної роботи навчального закладу С.В.Коваль і соціального педагога Т.Я.Лахман, а також вчителів і батьків учнів.
Під час цього зібрання було обговорено низку важливих питань, що стосувалися життєдіяльності загальноосвітньої школи. Першою виступила Л.Ф.Бурківська, яка прозвітувала перед батьками її учнів за проведену і виконану роботу в школі минулого року. Також заначила, що навчальний заклад працює згідно закону про освіту, річного плану роботи школи, національної доктрини розвитку освіти. Людмила Федорівна наголосила, що у школі є вільний доступ для здобуття якісної освіти та створено всі умови для розвитку учнів, зокрема, й різні профілі класів. Далі обговорювали організацію гарячого харчування у школі за власні кошти батьків. Насамкінець свого виступу Л.Ф.Бурківська оголосила всі плани навчального закладу на 2015-2016 навчальний рік.
Жваво обговорювався виступ І.А.Саганець, старшого уповноваженого кримінальної міліції у справах дітей Таращанського РВ ГУМВС України в Київській області. Ірина Анатоліївна зазначила, зокрема, про відвідування учнями уроків шкіл міста, порушення правил громадського порядку підлітками в недопустимі законом години та інше.
Заступник директора школи з навчально-виховної роботи С.В.Коваль розповіла присутнім про структуру цього навчального року та про його зміни щодо осінніх і зимових канікул. Також згадала у виступі й про закінчення цього навчального року, коли саме (приблизно) відбудуться екзамени учнів 4, 9 та 11-х класів.
Слушними були поради і практичного психолога навчального закладу В.А.Яхновської та соціального педагога Т.Я.Лахман. Вони обоє запросили батьків до співпраці, адже краще вирішувати проблеми у сім’ї та школі разом. Отже, варто зазначити, що тільки разом батьки, вчителі, адміністрація школи здатні якнайкраще організувати роботу свого навчального закладу.
 |